9.02.2008

...




Cinayet masası şahitleri


Ne oldu anlamadım, tek bildiğim ( kadın göründüğünden de hassastı ) kalktı ve yavaş adımlarla uzaklaştı.


Ne oldu ben de anlamadım. Ne duymak istedi de, ne duydu, bilemedim. Tek gördüğüm, giderken ki, ürkekliğiydi, gerçekten bu kadar ürkek miydi, yoksa orada ne oldu ben de bilmiyorum.


Ben de görmedim, kadın kalktı, o kaldı orada; ardından baktı, baktı; tekrar baktı, döndü yine baktı.


Ne olduğunu görmedim, çok kalabalıktı esasen, yok kadın kalabalık duruyordu, coşkuluydu konuşurken, sonra birden sustu, gözleri doldu, yine hiçbir şey olmamış gibi devam etti konuşmasına, sonra olması gerektiği gibi kalktı ve gitti, sızladı içim ona bakarken, sızlıyordu adımları tek bildiğim buydu, dedim ya; anlamadım bende, içimde bir sızı bırakarak gitti kadın...


Ne olduğunu anlamadım önce, herkes ona doğru bakıyordu, ben de baktım; gidiyordu kadın, neden gidiyordu anlamadım, ama saatlerce izleyebilirdim gidişini, tek bildiğim buydu.


Hiçbir şey görmedim, orada oturup, konuştuklarını bile görmedim.



...

Dosya kapandı.

Hiç yorum yok: