18.02.2008

Vakit geçmek bilmezdi bazı,bazı zamanlarsa insanlar gelir, ne yediklerinden bahsederler,
akşam hangi diziyi izlediklerini anlatırlardı, kabaran iştahlarına bakıp, bakıp araya virgüller koyardım.Dedim ya bazı zamanlardı, hiç olmadığınca beklediğin bazı zamanlarda daha çok uğraşırdım canımı acıtmak için.


Bazı zamanlardaysa, en olmadık sabah kahvaltılarının poğaçası olurdum.En olmadık zamanlarda, en olmadık beklentilerimin, en olmadık yerinde insanları düşünürdüm.


Kimler, kimleri görmek istiyorsa, şekillendiriyorsa, hayal kırıklıklarına şahit olur, yaşadıkları öfke patlamalarını şaşkınlıkla izlerdim. Hiç şaşırmazdım, hayat o kadar kısaydı ki, hayat da olabilecek şeyler o kadar çok olmuştu ki, sadece ben artık hayatın getirdiklerine hep bakıyordum.


Bilirdim ben de, hiç biliyor gibi üstlenmezdim konuyu, sadece gülüp geçerdim. Bu daha da sinirlendirirdi belki de, karşındakini, ama böyleydi hayat, sen nasıl karşılıyorsan, o da seni öyle karşılıyordu, gerek yok bu kadar üzülmeye, bu kadar acımaya, size diyorum; üzmeyin o güzel canlarınızı, ben yine her zamanki gibi, bildiğimden uslu, uslu giderim, aynı herkesin yaptığı gibi.

Hepimizin aradığı mutluluk kırıntıları değil miydi yoksa, biraz yalın ve basit bir hayatı özlemişken, bu çapraşık zorlamalar nedendi, ben hiç anlamamıştım.


Çok soğuk; bir de beklentilerini aldırmış bir insanım ben, göstermesem bile eski alışkanlıkları yıkmak zor, sen de bilirsin, yapabileceğimden adım gibi eminim, yok benim bişi beklediğim ki; üç nokta çok yakışır buraya...

Sonra insanlar kalktılar, gittiler, ben hala okudum, soğudum, üşüdüm, bilirdim de, bazen bilmediğim ne varsa üzerime çullanırdı, gelsen de gülsek yine.


Küçücüktük oysa o kadar büyük laflar ettik ki, şaştık kaldık, bir şey diyemedik, kaldık öylece, üzerini örttük, üşüdük dolaba kaldırdık, büyük laflardan koru bizi yarabbim, bir de yeminlerden
hamdolsun (senin için, baktığında gör, gülümse diye)


Anlamış mıdır?
Hihihihi.



Yanlış zamanlarmış dilimlediğimiz, doğrusunu bulduk.

Şükür.





3 yorum:

Büşra dedi ki...

ne güzel.
ne güzel?
doğrusunu bulmak...

polielapia dedi ki...

"Çok soğuk; bir de beklentilerini aldırmış bir insanım ben..."

hafiflemenin formülünü buldum
teşekkür ederim sana
asucum
cum :)

Asuman Unsal dedi ki...

uragan; güzel işte, en güzeli, en güzel olanı


Bilge cim sabahları aç karnına canım :)(: