23.05.2008

4


...



Uzun soluklar arası uzun yollardan geldik; sustuk, titredik, kanatlandık, başka coğrafyalarda başka gecelere gözlerimizi kapatıp, şarabi gecelere damladık, uzun uzun sustuk, dinledik, haklı yanlarımızdan, haksız yanlarımızı çıkarıp, kalanımıza sığındık...


Hani kapkara gecelerdir, ben en beyazlarını gördüm, gördüm de demedim, sustum hep; ya bir daha görmek istersem diye en beyaz gecelere badem gözlerimi kapadım, sığındım yalnızlığımıza, kokuna talim ettim.


Gönlümü serin tuttum, göle yansıyan pırıltıları topladım, saçlarıma taktım, parladım üzerinde uçarken, titredin ben uçarken, aktık, karıştık, sığamadık, yorulduk, sonra yüksek dağlar aştık, ege mavisi solumuzda, incirin altında biz köy ekmeklerimizi menemene bandırdık, zaman mı hızlıydı, biz mi ağır kaldık, koştuk, yetişemedik.


Yakamozu yakalayabildik, birde akasyaları...





!


Hiç yorum yok: