5.07.2008


.


Düşünsene, sabah olmuş, şimdi şu saatte, ne yazdığımı önemsememişim, hangi cümle devrik, hangi imlaya dikkat etmemişim, savurgan kelimeleri toplamışım karşıma, masallar anlatmışım, çayı demlemişim, reçeller kaynatmışım, masaya en çok yeşil zeytin koymuşum, ben ne seviyorsam hep onu Bakıyorum, kaç saat geçti üzerinden bakıyorum, bakıyorken, neler görüyorum, nerelerden geçiyorum, kimlerle konuşuyorum, köşeden simit alıyorum, parktaki kuğuları izliyorum, sardunyaları suluyorum, karşı kıyıya geçiyorum, karşıdan kıyıma bakıyorum, kıyısızlığıma yanıyorum, sınırlarıma dahil edemediğime geceyi üflüyorum, iyi dileklerimin hepsini üzerine ekiyorum, usulca kapıyorum gözlerimi, bakmıyorum, görmüyorum, düşünmüyorum, bir süre böyleyim, gerisi kendi kalabalığım.

Atlılar geçiyor üzerimden, salyangozlar, uzak bir ülke belki bir serçe, bilmiyorum. Çığlık, çığlığa içim, önce yazmayı bırakmaktan başlamalı diyorum, sensiz geçen cümlelere, figüranlar, süper kahramanlar uyduruyorum, sensiz geçen cümlelere el sallıyorum, çiçekler atıyorum, salınıyorum, en güzel kıyafetlerimi giyiyorum, beş Temmuz u hayatımdan çıkarıyorum, içinde ne varsa, yutuyorum, yıldızlar düşüyor, gece ağlıyor, içimden kuşlar göçüyor, kalıyorum ıssız, mağrur bir güçle, marifetmiş gibi güçlüymüşüm gibi, gelen suflelere yetişmeye çalışıyorum, ışıklar sönüyor, alkış sesleri, perde kapanıyor.

yapmışım, düşünsene meğer ben uyumuşum, uyanmışım yok hiçbir şey, ne bu acı, ne bu duman kokusu, ne de bu yalnızlık, güzel bir sabah var, ben varım, yeter değil mi?

Birazdan uyumak istiyorum, sabah uyandığımda, bunlar birer rüya değilse çok kötü bozuşacağız. Kapı çalsa şimdi, ellerinde uzaklardan kalma ekinler, belki de sesler, belki de benim bilmediğim onun bildiği şeyler, kapı çalsa ya şimdi. Bitti, geçti dese, sarılsa, dünya yeniden dönse, her durduğunda düşmemeye çalışmaktan yoruldum, bırakıyorum ellerimi, gerisi zamanın çözeceği şeyler diyorum, uçuyorum semaya, dünyadan düşerken, semaya yükseliyorum, kimse görmüyor, el sallıyorum, kimse bilmiyor, içimden kalkan trenlere biniyoruz, Anadolu da kasabaları geziyoruz, hikayeler biriktiriyoruz, ben hala sen varmışsın gibi yaşıyorum, kayboluyorum.

.



.

Hiç yorum yok: