3.08.2008


*



Az önceye aitlerdi, biraz önce aklımda uçuşan saçmalıklar, kendimi merdivenden aşağıya itmeden hemen az önce canlanıvermişti zihnimde, esasen neler kurdum düşerken, neler hayal ettim hiç önemi yoktu, tek bildiğim o ana aitken, düştükten sonraki acımla başa çıkacak umursamaz bir zihne ihtiyacım olduğuydu, önce gözlerim yorulmuştu, sonra avuçlarım, sonra da ben, sırasıyla yorgunduk, sıramızı bilip yorulmuştuk, gerisinin ne insanlığa, ne sana ne de tüm istediklerimin bana bir faydası vardı, hayat başka kollarda, başka hayatlarda, başka şehirlerde, yine aynı güneşle devam edecekti...


Kendimi merdivenden ittirmeden az önceydi, az önceye aitti olup, biten ne varsa, kendim yukarda kalmıştı....Sonrası, aynı kalabalıkta sızlayan, ıssızlık...



Dip not, Queen dinlemek kadar keyifli hiçbir şey yoktu bu zamanlarda...




.

Hiç yorum yok: