18.08.2008


*


Şimdi sakin gibi duruyor kasaba, sakinken ne yaptığını bilmiyor ruhum, simidin içine özenle yerleştirdim, biraz domates, biraz peynir, senin için de hazırlamışım, dedim ya sakinken ne yaptığını bilmiyor bu ruh, şimdi azat ediyorum tüm hislerimi kendimden, tek başıma yapıyorum kahvaltılarımı, tek başıma yudumluyorum çayımı, gerisinin önemi olmadığını geçiriyorum aklımdan, sonra kuşlar geliyor, bir iki laflıyoruz, simidin susamına bayılıyorlar, ruhumu gagalıyorlar, susmuyorlar, beynimi yiyorlar, sonra akşam oluyor, gün bölünüyor, ben varım diye bütün bunlar diyorum, ben varım diye tüm güzellikler, içimden kalkan trenlere bindiriyorum tüm hislerimi, azat ediyorum sizi diyorum içimden, dışımdan mutlu gibi görünüyorum, el sallarken dökülen tuzları da alın diyorum, duyan yok... Hissizim, az önce azat ettim kendimi, kendimden...





.


1 yorum:

7.oda dedi ki...

hapislik daha iyi gibi geldi şimdi sanki birden :)