11.09.2008


.


Geceydi, nedenini bilemediğim onca şeyin akın, akın geldiği bir saatti, ki sadece o an dursun istedim;
dünya, zaman, sen, düşünceler, alaca karanlık belki hepsi birden dursun, biraz dursundu sadece, tek isteğim birazcık durmasıydı.


Nedeni yoktu, olsun da istemiyordum zaten, nedensiz saplanışlar, nedensiz bekleyişler; nedensiz acılara sebep olurdu, bazı mevsimler vardı, unutmanın en iyi intikam olduğunu bilen adamlar çıkardı ortaya, ve pis pis gülüp unuttum seni yazan pankartlar taşırlardı. Unutma tarafındayken, unutulma tarafında olduğumu gören gözlerime acıyarak bakıp, tarafsızlığımı ilan etmiştim.


Bay yakamoz adam, zamanların en anlamsızlığında tutmuş kolumdan, sürüklemişti beni, şimdi her yabancı gibi, yokluğumdan istifade edip, sürüklenmemi büyük bir keyifle izlemektedir. Nedeni yoktu dedim ya! Nedeni olsun diye değildi, sadece biz istediğimiz içindi her şey, Bay yakamoz, Bayan Turuncu akşamlar perisi ve diğerleri her şey biz nasıl istediysek öyleydi, şimdiyse gerçeklerin tuhaf, saçma gölgesinde kalmıştım.

Unutmak için saçma sapan olan ben, normal olan diğer insanlarla konuşup, kasapdan yarım kilo kıyma, manavdan bir kilo domates alıyordum, diğerleri gibi mesayi bitiminde ev yollarına düşüyordum, şimdi unutmak içindi her şey,

eksikliği hissettiğim dün gece gibi yıkılmadan önceydi her şey, ne varsa yıkmayı istediğim geceye kitlemiştim, şimdiyse sadece biraz dursunlar istiyorum. Sadece biraz yavaşlasınlar, biraz.
N'olur biraz.

Bekle, ne olur biraz bekle, demek isterdim.
Biraz bekle, sebebini sormadan,
n'olur sadece biraz bekle...


.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

işteyim... tüm gün bu kare mi dikdörtgen mi olduğunu çözemediğim pisi ye bakıyorum. birkaç tane kalan zavallı beyin hücreler uyuşuyor derken bakınıyorum bir blog a... hala bakıyorum :) yapıştım blogunuza... yıllardır günlük tutuyor( ilkokul 4 den beri) ve fotograf çekiyor olmama rağmen deli saçmalıkları dediğim cümlelerimi senin gibi herkesle paylaşma cesaretini gösterememiştim. şimdi senin kileri okuyunca cinsimden hala kalmış olduğunu görmek beni mutlu ediyor...
evet halaaa işteyim. yönetime yakalanmadan fink atıyorum blog unda :) muhahah yaşasın
ne bilim yazasım geldi işte..
iyi ki varsın her kimsen..

Adsız dedi ki...

Güzel bir yazı... Blogunuzu zevkle takip ediyorum. Üslubunuz çok doğal.. Başarılarınızın devamını dilerim.

Asuman Unsal dedi ki...

:)(: