6.09.2008

.

Ve...
İyi planlanmış bir oyunun, oyun bozanı oluvermiştim.
Ve...
Zaman; akrebin, yelkovanı aldatmasıyla durmuştu.
Ve...
Romanın ilk sayfası turuncu renkti, ne de severdim turuncuyu, nasıl da karabasanıydım, bütün turuncu akşamların.
Ve...
Kendime yenik, ama bütün savaşlarımdan zaferle çıkmış kadar gururlu adımlıyordum bu emanet sokakları.
Ve...
Güvenli kollarından kaçıncıya atlıyordum, ve inatla, tekrar çıkıp, tekrar bırakıyordum kendimi, salaklık denizinin, dingin kabarıklığına nokta...
Ve...
Her defasında pekiştirdiğin önemim, yine çekişiyordu, gerilla kaçaklığında.
Ve...
Artık bittim, suyum çekildi, tuzum kemikleşti, pes ettim.
Şimdi,
senin olsun, bütün balıkçılar, kayıklar, koşuşan martılar, ben alıp kendimi giderim, sana kalsın bu kocaman dünya...

Sağlıcakla...


.

4 yorum:

Ayşe Marika Sağlam dedi ki...

"Artık bittim, suyum çekildi, tuzum kemikleşti, pes ettim"...duraladım,anımsadım...sustum ama yazmadan edemedim.bildik bir şeylere değiyor bu sözcükler...yaranın üzerini yapraklarla kaplayan çocuklardan birine rastlamış gibiyim...merhaba..

Asuman Unsal dedi ki...

merhaba...

Adsız dedi ki...

buda çok güzel bir yazı..

Asuman Unsal dedi ki...

bu evet,
evet bu

güzelmiş hakket
sağolasın Carmen :)(: