27.12.2008




Bir kadın gördüm, kadın beni görmedi; sadece bir kadın gördüm. Nasıl çirkin ama güzel, nasıl bakıyor, sanki biliyor, bakarken içim çekiliyor. Bir kadın gördüm, o beni görmedi. Ama nasıl güzel baktı bana anlatamam.



Hiçbir önemi kalmıyor, gece çöküyor sadece; karanlık, düşünmemi kolaylaştırıyor, gerisi hep bildiğin gibi, karanlık olması için sabırsızlandığım günlerdendi, düşünmek için çok şey biriktirmiş gibiydim, hiçbir şey düşünmedim. O kadar güzel görünüyordu ki, sadece ne yapacağımı bilemedim. Tek suçum buydu…




Neden ağır ki bu kadar, senin de sızlıyor mu düşündüğünde dününü? Kabullenmek inancına yadsınmış kaçaklık mı? Dışımda dolaşıyorum kimseler görmeden, el sallıyorum geceye ve bize; ne değişti? Belki de çok şey, tek yapabildiğim, değişmemiş gibi davranmam ve buna yıllardır katlanmam.



Bende seni seviyorum, küçük meselem.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

dün çektiklerine baktım.. kareleri tek tek inceledim. sonra sen takıldın gözüme. kendi fotografların. gözlerimi dört değil ön dört açtım ve dedim ki;

Tanrım, bu kadının içinde derin bir hüzün var.. melankoli değil.
o bakışı biliyorum.

Asuman Unsal dedi ki...

hüznün deriniz i bakışlarda...