24.09.2009

*

ani mevsim değişikliğindendir değil mi?
ansızın burnuma çalınan kokunun hanımelini andırması
yahut
tadının, dudaklarımın içerisinden, içerilerime dökülüvermesi,
ani bahara girişinden, belki de sonu olduğundan mevsimin
belki de bilemediğimiz her şeyden,
bilmek istemeyeceğimiz diğerleri gibi
pek çok şeylerden
zira
sen doluyorsun odama
ben korkuyorum perdeyi aralamaya
sebepsiz
belkide
parmak uçlarımın klavyede dolaşmasını sevdiğimden onca söz
belki de dedim ya
bir kahve daha alır mısın
bir sigara daha içsek
ben yine içmediğim günlerden bahsetsem
sen ne kadar keyifli olduğumdan
sigaramı yakar mısın
söyleyemediklerimi üflemeliyim yüzüne
seni sevmelerimi
seni özlemelerimi
yanımda ki sen
yaksın gözlerini
söndürelim kül tablasında
sonunu bilmek gibi
belki de bilememek gibi
hissettiğim gibi işte
her ne varsa
mevsim değiştiğindendir, diyelim
sebepler bulalım
çözümleri olmasa da olur
sebepler yaratalım
sonra aman diyelim
hatta uzata uzata diyelim ki
kapının ardında hep ben olayım
ben açayım
her akşam sana kapıyı...


nokta

iki parmağımın arasında ki yıldızları sevmek gibi
sana doyamadığımı hiç söylemiş miydim
noktadan sonra ya da önce ne fark eder ki

.

Hiç yorum yok: