17.11.2009




*

Diğerleri gibi değil,
her seferinde olanlar gibi ya da parçalanmaya yüz tutmuş ziyanlıklarımdan da değil.

Sesin yankılanıyor kulağımda, yıldızlara bakıp yürüyorum, sen üzerimde gibi, sonra sesin, sonra gözlerin; sonra saçmalıyorum yaşarken, evet yaşarken saçmalayabiliyorum. Utanmalısın diyor biri, diğeri kime ne bundan diyor, ne için utanacağımı bile unuttum, hiç olmamış gibi, hiç dememişim gibi, hiç sevmemişim gibi olabilir mi şimdi, hadi canım sende diyor diğeri, hadi canım sende...

Kaosun içerisindeyim, nasıl huzur yüklenmiş iyotlar, zerrecikler, hücreler; ayrılıyorum, ayrılıyor gözeneklerim, bütün gece sana bakıp yürüdüm. Gözlerimi biraz daha kıstım, sana ayrıldım, saat çaldı, kirpiklerimde okyanus rengi bir mutluluk, hiç bilmediğimden hemde... Hiç bilemediğimiz mutluluklardan, yaşamayıp da, yaşamaya adadığımız...

.

Hiç yorum yok: