14.01.2008


Tam da yerinde hissetmek belkide, belkide ne olduğunu bilemeden hayatın boyunca sürüp, gitmek.

Aptal yerine koy(ula)arak, Ya da tam yerine düştüğünde, kendine düşen paydan bir nefes almak. Bilmiyorum, içim amansızca kelimelerde, dışım vurdumduymaz benden ayrı diyarlarda, buluşturamadığım çaprazlığı bu noktada kabullenmek, yarımın mutsuzluğunu belki de bilip, rahatsız olmadan yüzümde salakça bir sırıtışla devam edebilmek.

Bunu kabul ederek, geri kalan çoğunluğu reddedip, görmezden geliyorum. Onlarda bana bunu yapıyor, usul, usul koydukları kalıbın içinde, değişik sıfatlar adı altında biçimlendirip, görmezden geliyorlar. Görülmek de değil niyet esasen. Esasen, niyet dahi yok. Çok umursamaz onca hal içinde, bir kare yakalamak niyetim şimdilerde, gerisi hep bildiğin anlamsız safsatalar, uyduramadıklarım, kabul görmeyen pek çok proje.

Hiçbir düğüm çözümsüz kalmıyor, mutlaka açılıyor, açılmıyorsa kopartılıyor. Düğümlerin kaderi bu, çözülmek için varlar.

En az martılar kadar şanslı olduğumu düşünürken, hafta sonu ne kadar pervazsızca yaşadıklarına şahit olup, kıskandım onları. Hani martı neden kıskanılsın ki, pek çok sebebi var, en azından benim nazarımda. Saatlerce iskelede güneşe bakarak kaldı, ısındı, kanatlarını açtı, kapadı, ısındı. Sonra uçtu, gitti. Hiçbir şey demeden uçup gitti. Nereye dedim, göz kırptı ve gitti.

Sabah evden çıktım, arabamı çalıştırdım, pervazsızca koyuldum yola. Nasıl koyulmuşum pervazsızca, peki martı umursadı mı? Düşünmedi bile, düşünmüyor beni martılar bile, sıcak avuçlarının arasında kaldı adımlarım, merdivenleri çıkamadım. Pervazsızca takılıyor kelimeler dilime, def ediyorum pervazsızca. Ama çok oluyorum, pervazsız bir kızım işte. Neye, kime göre.

Hahahah,

Ruhumda pervazsız bir uçma isteği var, tanrım beni yaratırken bilmiş de yaratmış, uçsaymışım Maazallah, acemi çaylak trapezci olurmuşum, en komiğinden.

Bir şiirle yazımı sonlandırmak isterdim, hani en pervazsızca olan şiirlerimden, sonra düşündüm daha öyle bir şiir yazamadım, yakında yazmak dileğiyle; huzurlarınızdan pervazsızca ayrılıyorum.


Hiç yorum yok: