25.02.2008

.
Gereksiz yazılar serisine aday parçalar;

Bir yerde mi okumuştum hatırlamıyorum. Zira hatırlamak istediğim onca şey acıttığından, unutmuş gibi davranmam kafi geliyor ruhuma, inanabiliyor musun yiyor bu numaraları, ben olsam asla yemem.

Belli zamanlar yaşıyorsun, anlatıyorsun, paylaşıyorsun, ama sen ne kadar anlıyorsan, ondan öteye çıkamıyorsun, yine öyle zamanlardan biriydi, size armağan ettim. Şimdi geçti, gitti.

Yapılması gerekli görülen pek çok iş, hiç bana gerekliymiş gibi gelmiyor, gerek gördüğümde bakacağım çarelerine, mesela martı koşturmak daha bir gerekli, nasıl hem de, şimdi anlatsam da anlamayacaksınız, o yüzden anlatmayacağım.

Kısaca anlayacağın dilden konuşmuyorum, ne anlıyorsan yetindiğin şeyler az, buçuk; anlatamama gibi derdim var. Zira ellerimin daha hızlı olmasını istiyorum ya da beynimin içinden geçenleri görün, aramızda kalsın o kadarı yeter. Şiddet meyilli bir insanmışım, yeni uydurdum, üzerime çok yakıştı.

Aşağıya atlarken aslında zıplamak istediğimi ve neo gibi usulca asfalta konmak istediğimi düşünmüş hatta bunu kafasında şekillendirip de eyleme geçen en nadir bünye zararlısı bir kişinin bilogu bu okuyucu. Hayat da öyle filmlerdeki gibi değil, çotank sesini işitince anlıyorsun, asfalta nasıl konamadığını, yapıştığını; bu da böyle bir anıydı, neyse ki çabuk geçti. Yoksa burada yazılanlar, profesyonel bir kişi tarafından yazılıyor ve hayal ediliyor, sizler evinizde böyle şeyler denemeyin, ayıplarız.

Kek tarifi alır gibi enstantane, diyafram, senin f in kaç diyen insanlar gördüm geçen sokakta, benim de fotoğraflarım kulak memesi kıvamında dedim, kimse bakmadı bana, güldüm, geçtim. Yapılabilecek daha iyi bir fikri olan varsa maille ulaşsın artık, zira kapattık yorumları, sessizleşelim istedik. Yoksa, sorry, look here

Çok toyum, bir görsen üzerinde oturduğum koltuğun ne kadar ağır olduğunu, hahah güldürme beni bilog yazarı, ağırmış, ne ağırı be! Bunların hepsi yanılsama, sakin ol, üç deyince geçecek.
Üç.
Geçmedi.
Kandırıkçı.
Hayatı öğretiyoruz kızım, masal anlatmıyoruz burada.
Zalak.



Hiç yorum yok: