29.07.2008

*



İçimde birileri şarkı söylüyor, ritmi tutmuyor bazen adımlarım, kollarım, kelimelerim, içimdeki kadın susmuyor…

Dinlemiyorum ki…

Yürüyorum ben, koşuyorum, halen Stephen King okuyorum, Elif Şafak’tan nefret etmeye başladım, yakamozlar ruhumla oynaşıyor, yüzü yok kimsenin, gölgem kısalır geceleri, peşimde köpekler, ensemde ürperircesine bir his, korkarım sessizlikten, içimdeki kadın avaz, avaz bazı zamanlar, uyuyamıyorum, çok sesli şarkı söylüyor, canım sıkılıyor Şibumi’yi açıp okuyorum, annem mavi filimi kitaplığıma koymuş, doğru rafta değil, korku kitaplarının arasında, küçük, sevimli, salak görünümlü, küçük mavi bir filin ne işi var, organik tarım gerek bu ülkeye, sağlıklı beslenip, sağlıklı düşünen, nesiller kurtarır bu ülkeyi, içimde kaç kanser vakasıyla savaşıyorum, kaçı öldü, kaçı avaz avaz haykırıyor…

Beklediğim kimse yok esasen, bu cümlelerin hepsinin hakkını sakladım, kilitleyip, kör bir kuyuya attım, kenardan bakıyorum kuyuya, yüzüme ay bu gece daha çok yakışıyor, ne hissettiğimi bir bilsem, bir bilsem, şu üzerime geçirdiğim bütün sıfatları, zamirleri, tümleçleri, balkondan attım, zaman kipleriyle birkaç ufak işim var, intikam alırcasına üzerine bütün gizli öznelerimi, süper kahramanlarımı, hatta ciguliyi bile salacağım, görsün bu zaman; intikam nasıl alınır, nasıl sıcak servis edilip, soğuk yenilir, yok bu ciguli olmaz, kendisindeki Balkan esintisi onu bu hale getirmiş, popüler kültürün çarkı içinde mutlu, mesut ufalanmıştır ki yazıktır, günahtır kendisine,

Aynı diğer insanlar gibi

Yazıktır..

Ne diyordum, organik tarım şart…

Biri fotoğrafıma bişi demiş,

Bende hangisi demişim ki derim ben…

O da dedi ki

İlahi Asu

Sen beni çok güldürdün

Allah da seni güldürsün

Bunu yazılı da verebilir misin?

Evrak kayda girip, işleme alınması bir yıl sürse

Seneye güleriz, olmadı ben hepimizin yerine de gülerim.

Şu an tek istediğim, ruhumu sıyırıp, atmak.

Ya da ne varsa kazımak, sonra tuzlu suya girip, pişmeyi beklemek…

Şimdi kapatıyorum gözlerimi, uyandığımda kırk olayım, şu on yılı yaşamak istemiyorum,

Birden çocuğum büyümüş olsun, ben ona sabah kahvaltıları hazırlayım, çilek reçeli yapayım, ama şu zamanı geçirmek istemiyorum.

Hiç yorum yok: