9.07.2008


,


Yıllar öncesini hatırlamak gibi ya da koku geldiğinde sızımı dindirmek için, beynime yüklediğim bir kamyon kalabalık gibi ya da geçen zamana kapadığım gözlerim gibi ya da savrulma isteğim gibi ya da diyemediklerimin fısıltıları gibi ya da susuzluğum gibi ya da unutulmuşluğumun hayat için hiçbir öneminin olmaması gibi ya da hayat işte diyebilmek gibi ya da kırmızı ışıkta kırk beş saniyeyi beklemek gibi ya da içinin kavrulması gibi ya da anlatmak istedikçe sustuğum gibi ya da gazetedeki hafta sonu ekinin zorlama önerileri gibi ya da okuduğum satırlardan önce beynimin sana uğraması gibi benimde orada kaç saat kaldığımı bilemeden hayat devam ediyormuş gibi yapmaya çalışmam gibi ya da bana kalan asuyla bu aralar baş edememem gibi ya da şarkının içindeki martı seslerinin hüznü gibi ya da yaşıyormuşum gibi yapıp nefessiz kalışlarım gibi ya da bir melodiye takılmanın gözlerde yorgunluk yapacağını sabah öğrenmek gibi ya da bilip de bilmiyormuş gibi yapmaya çalışmak gibi ya da geçecek demenin bile acı vermesi gibi ya da kendini susturmaya çalışmak gibi ya da iç sesini sessize almak gibi ya da yokmuşum gibi yaparak aynaları kandırmak gibi ya da az ötemdeymişsin gibi ya da layıkıyla acısını yaşamak istemek gibi ya da ne varsa içimde bana sana dair yok olmak gibi ya da son hayırdan önce otobana sapmak gibi ya da başlayamadığım sigarayı her gün elime almam gibi ya da uyuyamadığım yatağımdaki esaretim gibi ya da elma dersem çıkacakmışsın gibi ya da camdan yansıyanın benimle ilgisi olmayışı gibi ya da düşen yıldızları sadece benim yakalayabilmem gibi ya da içimde susturamadığım okul bandosu gibi ya da Rodion Romanovic Raskolnikov tarafından baltayla kovalanmak gibi ya da bir tırtılın kelebek olma ihtimali ile özdeşleşebilmek gibi ya da Demirkubuz’un Yazgı’sında oynuyormuşum gibi ya da bu kadar kalabalık hep sen yokmuşsun gibi ya da olmadığından bu gibi kalabalıklarda orkestra şefiyim gibi ya da ben de bilmiyorum bindiğin trenlerde makinist olmayı bile isteyecek kadar saçma oluşum gibi ya da hepsini geçtim geçsin de nasıl geçecekse geçsin diyememek gibi ya da gözlerimi her açtığımda ya da her kapadığımda kapıdan sen girecekmişsin gibi saçma bu zamanlar,

Uyumak istiyorum, yarın görüşürüz blog.



...

Hiç yorum yok: