14.11.2008





94 ve 99 yılları arası neredeydin? Bilmiyorum sorgum bey, inanın bilmiyorum, en güzellerimdi, size ne ki bundan? Suçluysam, suçluyum lakin en güzellerimdi…. Hain yıllar mıydı zira bilmiyordum, tek söyleyebileceğim, güzel olduğuydu. Şimdi değişen neydi diye soruyor. O yılları en azından biliyor olmam, işte buydu şimdiyi değiştiren, mevcudiyetimiz ambulans arkasına yazılmamıştı belki, belki de yaşanmamıştı; tek bildiğim, güzel olduğuydu; bir takvim yaprağına çarpı konması gibi değil; hiç yaşanılmamış kadar güzel olmasıydı…




Ve sen;

arıyorsun.


Beni

daha denizli bir bahçeye çıkarıyorlar.

Uzakta

Dalgalar

Uzağım köpük

Tuz



Sen

gülüyorsun

Güneşe ısınıyorum



Hank okumamış gibi diyorum insanlar

Lakin Tr anlamsızlıktan hükümlü



Jeff geçiyor, uygun adım; ağır aksak biraz yorgun belki de

Sevişmiyoruz, sevişemedik ki hiç…



Sen

geliyorsun

el sallıyorum.

Sen

gidiyorsun.

Beni en geniş hücreye alıyorlar.

Duvarları oyalı, yazmalı

Belki de olamadığınca çiçekli her bir yer



Sen

içine dönüyorsun

Ben

saygı duruşunda


Sancağım

Göndere en yükseğe


Şimdi

Ne mutlu insana...




Hiç yorum yok: