13.05.2009



,

Planlanmış hizmet dışı kalımına daha çok var, ritmine ayak uydurmaya çalıştığım elektro gitar sesi olduğunu düşündüğüm bu sese ilginç kadın sesleri ritm veriyor gibi bağırıyor, çok keyif alıyorum, sen de denemelisin bebeğim ünlem


Bir sevgilim olursa blog yazdığımdan bahsetmeyeceğim, okuyup, okuyup da üzerine alınmaları çok komikleşiyor hatta manasızlaşıyor, hani alınmaları gereken yerler var da, onları da görebildiğin renkle yazmıyorum ki, içli içli çığırmalıyım, bağıra bağıra sevgi sözcükleri söylersem, korkup sen de kaçar mısın?


Şimdi gözlerini kapat, sana seslenen bir kadın var, artık seslenmeyecek; ne kadar sevimli görüyor musun? Çok kendinden bahsetmezse, daha çok merak eder onu sevgilisi, daha da değeri artar kendi olmadıkça, saçma salak normlarını alıp bir yerlerine soksun herkes, genel değer yargılarını da sıfatına tükürdüğün o insanların yanına koyduk mu, ay biraz daha mı sevimli olsam ne, daha mı çok severler beni dersin, bi siktirip gitseler; ay ne ayıp, yakışıyor mu senin gibi kızlara, ben de ayıpladım şimdi, neyse okuma sen de okuyucu burayı, sonra bak herkesin lügatında bu tarz kelimeler barınır, bunların ne kadarıyla kurduğun cümle içleridir bizleri ilgilendiren, yoksa sütten çıkmış ak kaşığa yazdırmışım adımı ne fayda.


Gerektiğinden fazla hiçbir şey istemediğimi söylüyorum, gerektiğinden fazlası geliyor, çok yorgunum, o sandığın kadın da değilim, hiç olmadım.


Güle güle.


.



2 yorum:

7.oda dedi ki...

bu yazının tamamını çalmak istiyorum asu !
çalıp birine satacağım ben de !

Asuman Unsal dedi ki...

çal fatoş çum
hepsi senin olsun