21.05.2010




*

aynı hüznün kokusu değil miydi, o çıkan...
yok sanmam.


biliyordum.
kovalanırcasına yaşıyor gibiydi yahut farklı sonuçlarına ulaşmak umuduyla son hamleleriydi de, umutluydu; hiç olmamış gibi yaparak devam ediyordu da, neler olduğunu o da çok hatırlayamıyordu, kuşkuları var gibiydi, evet insanlardan kuşkuluydu... Sonrasında hiçbir şey olmamış gibi sıkıyordu ellerini, tokalaşmak adına, tokalaşmak için yaşamıştık diye düşündü, sanırım hepsi bunun içindi ama hepsi neydi... Sigaradan rengi değişmiş dişleri gözümün önünde bir de dağınık saçları, ona nasıl baktığınla ilgilenmiyor gibi görünüyordum, ilgilendiğim nasıl bu kadar, evet nasıl bu kadar ... neyse, yine çok terbiyesiz günlerimden birini yaşıyorum. Devam ediyorum yaşamaya, hiçbir şey olmamış gibi, sarılıyorum, tokalaşıyorum insanlarla, bugün de çok yavşaksınız, ah sormayın bugünde bildiğin küçük beyinli insanların, küçük planları işlesin diye çarklarını yağladığımız yegane günlerden biri daha, bu sene de ne yağdı meret! 

Uydurarak yaşamak daha kolay diyordum artık onu da yapamıyorum. Evet, zavallı insan, yaşamak için ne kadar çok bahanen var. 

Kafam karışmıyor desem, evet desem bunu; çok karışıyor cidden kafam, havalardan sanırım, bir soğuk bir sıcak bir de ıslak bugün, ne yapsın insan, çabuk bozulan bir kafası var, sert sessizlerin yumuşaması gibi, buna örnek oluyormuş gibi bozuluyor kafamın içi sonrası kalabalık, biraz dağınıklık, kışlıklar kaldırılacak, yazlıklar kim bilir nerelerde, kaç mevsim saklamıştım yatak altlarına, devam edebiliyor insan yaşamaya, mevsimlerce hiçbir şey olmamış gibi, kanamamış gibi hatta sigaradan sararmış dişleriyle gülüyordu içinden bana, gülerken gördüm içinden bana, içinden bakıp, bakıp gülüyordu bana, sararmıştı dişleri, sigaradandı ya da her neyse aklımda sadece dişleri vardı ve aklımın yerinden sökülüp alınmasına ne kadar çok ihtiyacı... 

evet takvimden çıkarsak da umursanmayacak günlerden birini daha yaşıyoruz, yaşayacağız,ilelebet... ne yazık nokta


1 yorum:

ssiyah dedi ki...

"O" günler bitmeyecek, ömrün boyunca, sen hep sen oldukça ya da sen kaldıkça içinde. Öfken yaşam sebebin oldukça gereksiz detaylar sıralanacak önünde. Ama sen hep sen kal yine de.