4.04.2008


.

Nasıl mıyım?
Yarın gör sen beni.


Şimdi bunlar geçiyor gibi yapıyor;


bahar geliyor, yapraklar su açıyor, yeşilleniyorsun, puantiyeli şemsiyeni buluyorsun, yağmur duruyor, birileri geliyor, kahveler içiliyor, işler bitiyor, akşamlar uzuyor, gözün telefonu arıyor, okuduğun sayfaları tekrar okuyorsun, hayaller buram buram, acıklı çingene şarkıları kulağında, ciğerin yanıyor, burnun sızlıyor, el gibisin buralarda, bir haber alıyorsun, garip kalıyorsun ıssızlığında, o kadar garip ki acınacak kadar garip ve ağlamaklı, dönüyorsun, kendine gülüyorsun, eskisi gibi değil diyorsun, melekler sıkılıyor aynı yalvarışlardan, sen sıkılmıyorsun, sonunda bırakıyorsun, her gün beklemek canını çok acıtıyor, beklemiyorsun;


sadece kabullenmeye çalışıyorsun.


Bıraktım hayatı.



!

5 yorum:

hepatitze dedi ki...

yapma asu. hayatın halini hiç beğenmedim. senden sonra dağıtmış. saç sakal mahvolmuş. neyse akşama sana gelcez yemek yap bize. ben yerim siz konuşursunuz. oyh. acıktım.

Asuman Unsal dedi ki...

mercimek çorpası var, pilaf nohut
çok bile sana

gelin, benim bi kaç lafım var kendisine söylencek,

kahfe içeris sona beraber

hepatitze dedi ki...

çok bile hee. arkadaşım hayat ben olmasam gelir miydi sanıyorsun? benlen biraz iyi geçinmeyi dene datlım.

Asuman Unsal dedi ki...

piki
arkadan kemal paşa datlısı

ama öbürsü gelene yok, o dışarda beklesin

Adsız dedi ki...

her gün beklemek canını çok acıtıyor, beklemiyorsun....

galiba bende bıraktım hayatı...
akıp gitsin