28.05.2008

*




Yıllar öncesi miydi, yoksa aylar öncesi miydi, dokunduğunda kaybolduğum zamanlardı, belki de neydi bilemediğim her şeyin toplamı, apansız çıkıyordu bir şeylerden. En son yazıların vardı aklımda, yırtıyordu zamanı, belki de savuruyordu beni, bilmiyordum, bilmek istemediğim dönemlerin haksız savunucusuydum ya da sandığım onca şey olamamış bir yabancı…

Tek isteğim gözlerini görmekti, bana nasıl baktığını, tek isteğim buydu, başka isteklerim yok muydu, yığınla istekler istiflemiştim, önce gözlerini, bana bakışını görmeliydim, sonrasını düşünmeden, sadece bana nasıl baktığındı asıl önemli olan, yoksa küçük ev “v” leriydi kullandığımız alfabenin sondan bilmem kaçıncı harfi, caps de açık değildi ki “v” ler hep küçüktü, sonrası anlatamadığım her şeyin, gözlerimden yansıyanıydı, ne görebildiğini bilmiyordum bana baktığında, merak da etmiyor değilim ama inan sormayacağım, sadece şu an ol istedim ya!

Gerisinin hiç önemi yoktu…


*

2 yorum:

7.oda dedi ki...

ne görebildiğini bilmiyordum bana baktığında..
tek isteğim bana nasıl baktığını görmekti..

off asu.. dağıttın beni walla !!

Asuman Unsal dedi ki...

dağınığım hala ...