7.11.2008




Neyse

yapmam gereken bir şeyi yapmadığımı şimdi hatırlamış olmam sabah daha erken işe gitmemi gerektirmekten başka hiçbir işe yaramıyordu, bu aralar faydalı bilgiler gelmiyor, Ziya.

farkındayım, efendimiz.

Adam ol iki dakka, faydalı linklere tıkla bakalım. Sabahta işe erken git, bir yumurtayı sütle çırp, aman efendim ne de güzel yenir; lalalalalla

Vapur yanaşırken, dağılmak için sabırsızlanan kalabalıklara karışayım ki hiçbir şey hatırlamıyorum. Ezileyim o kalabalığın içinde ulan! İnan hatırlamıyorum. Sabah masamın üzerindeydi, boylu boyunca sanırsın beyaz Ezine peyniri; sonrasını hatırlamıyorum, belki de yemişimdir gelen faksları olamaz mı? Çanakkale'den miydi faks? Neyse, tanrıyı unutmam gibi, onu da unutuvermişim, vapur yanaşırken hatırladım. Kalabalığa karıştım, sonra üç deyince dağıldık. Kuşlar hiç üçü beklemiyor biliyor musun? Herkesten önce onlar terk ediyor. Biz de bakakalıyoruz kanatlarının ardından, oysa negzel meleklerdik, arpalanırdık, ikili kanepelerde kanat çırpardık.

neyse, erken kalkacağım zaten.






Hiç yorum yok: