6.11.2008



Yorgunum,


Keep trying for me

Keep crying for me

Keep flying for me

I m falling


If you say thats true

And if you kiss me again

And if you say i love you

Never look at me

I'll cry




Şimdi ruhumu akşamdan ıslattım, güzel bir yemek için her şey hazır. Salçayı uzatır mısın? Lezzetli bir yemek olacak, doyacağız.

Ruhsuzum.


Seninle uçuyorum,

kokumu duyuyor musun

acaba?

aklımı kovduğum gecedeyim

ayak uçlarında kanatlanıp,

yalpalanıp sağa, sola;

kollarına düştüğüm gecede

ruhunu çektim içime, ruhsuzsun

seni çektim

şimdi yalnızsın bedeninde



Şimdi çok yorgunum, salıyorum kendimi omuzlarına, dinleniyorum, şimdi çok yorgunum, düşünemeyecek kadar yorgun. Zaman birden geçmiş gibi, her şey orada bıraktığımız gibi, gerisi fısıltılar, sen de duyuyor musun; kokumu fısıldıyorum, avuçlarına; hissedebiliyor musun?






5 yorum:

Adsız dedi ki...

hmmm.. bilinç akışı yöntemine örnek teşkil eden bir post .mmm... bunu söylerken de nasıl mürebbiye mürebbiye duruyorum görmen lazım :)

Asuman Unsal dedi ki...

mmm
ne diyorsun okuyucu
sayın adsız
woolf gibi yağni

vay anasını
e şaane o zaman

stream of consciousness
bayan dalloway ağlamaklı şimdi

ay gözlerim yaşardı

mürebbiyelik ise off ayrı bir comment konusu
unutturma orda da comentleşelim
oldu mu
mihihi

sefdim :)(:

Banu dedi ki...

adımı yazmayı unutmuşum :p bana adısz demen koalam demişsin gibi oldu, hoş bi his :)

Asuman Unsal dedi ki...

koalam

hoş cidden
du
bi daa
diyim
koalam


menteş ten uzak ama
sana, bana yakın

banupasuaplie

Banu dedi ki...

mihihi